עצומה: "מתנגדים לפתיחת שנת הלימודים בכל רחבי הארץ"

    דוד לזר No Comments on עצומה: "מתנגדים לפתיחת שנת הלימודים בכל רחבי הארץ"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות רבות של הורים מכל רחבי הארץ חתמו על 'מכתב ההורים' – הקורא להשבית את תחילת שנת הלימודים תשע"ה לנוכח המלחמה.

    במכתב שפרסם רס"ן במילואים רן לוי הוא קורא שלא לפתוח את שנת הלימודים בכל הארץ, ודין תל אביב כדין תושבי הדרום.

    סרן במילואים רן לוי הקים לפני כחודש וחצי את תנועת 'הדרומיים' ובשיתוף עם יו"ר ועד ההורים באשקלון אביבית סימני, הוא כתב את המכתב לשר פירון.

    במכתב כתב לוי: "עוד יום קשה עבר עלינו כאן בדרום, ובכלל בארץ. מאות פגזים ורקטות נורו מרצועת כזה, ומטרתם היחידה היא הרג, רצח של אזרחים חפים מפשע".

    "קשה כבר לספור את כמות הרקטות שנפלו עלינו, מדובר באלפים רבים, בחודש וחצי האחרונים, וב-14 השנים האחרונות. מה שאני יודע זה שאין מדינה אחת אחרת בעולם כולו שתושבי המדינה, בעיקר תושבי הדרום, נתונים לסכנת חיים יום יומית, וריבונות המדינה מופרת ביד גסה על ידי המחבלים מעזה".

    "ואני לדאבוני לא רואה את האור בקצה המנהרה, כמובן לא את האור הטוב. אך חמור מכך, אני לא מבין את שר החינוך שמצהיר על פתיחת שנת הלימודים תשע"ה כסדרה. החלטה זו היא פסולה והיא טעות ביסודה".

    "מדברים על למידה במוסדות לימוד ממוגנים, שבדרום אחוז המוסדות שממגונים כולם הוא נמוך ביותר, אבל לא מדברים על הסכנה הממשית להורים וילדים שעלולים להיפגע בדרכם לבתי הספר מנפילות רקטות ומרגמות, שנוכחנו לצערי הרב ללמוד , שהן הורגות ללא הבחנה".

    "ולכן אנו מתנגדים לפתיחת שנת הלימודים תשע"ה בכל רחבי הארץ, דין תל אביב כדין ישובי הדרום. אנו דורשים שוויון במערכת החינוך, לא יתכן שתלמיד אחד ילמד סדיר בבית הספר, יתקדם עם החמור, ותלמיד אחר בדרום, לא ילמד בגלל שנשקת סכנה לחייו, והוא מוטרד ונפחד מהאזעקות והנפילות".

    לוי גם קורא להתפטרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות המשך הירי המאסיבי מעזה על יישובי עוטף עזה והדרום.



    0 תגובות